MUHBA Domus d'Avinyó, 15

Una domus ubicada a tocar de la muralla de Barcino datada entre els segles I i IV dC. Destaca pel ric conjunt de pintures de sostre i paret, recentment  recuperades i restaurades gràcies al Pla Barcino, que es podran contemplar en visites guiades.

Guia del Centre

Visita guiada “L’habitatge a Barcino. Les domus romanes dels carrers de Sant Honorat i Avinyó”

Una visita conjunta a dues domus que van pertànyer a personatges importants de la Barcelona romana. La domus d’Avinyó, que data del segle I dC, destaca pel ric conjunt de pintures de sostre i paret recuperades. La domus de Sant Honorat, construïda al segle IV, conserva el jardí central i habitacions pavimentades amb mosaics policroms geomètrics.

Consulteu les dates i condicions al programa d'activitats.

C/ Avinyó, 15
veure mapa

Informació i reserves

Adreça electrònica: reservesmuhba@eicub.net
Horari d’atenció: de dilluns a divendres de 10 a 14 h i de 16 a 19 h.

De dilluns a divendres només per a grups amb reserva prèvia.
Diumenges de 10 a 14h. Cada hora s'entra en grups de màxim 20 persones. Més de 10 persones es recomana fer reserva prèvia.
Festius tancat.

Entrada gratuïta

Metro: Liceu (L3) i Jaume I (L4)
Barcelona Bus Turístic: ruta sud (vermella)