Biblioteca

Adreçada a estudiosos i investigadors de la cultura barcelonina, però també a tota la ciutadania interessada en la ciutat, la Biblioteca està especialitzada en patrimoni i història urbana de Barcelona, des dels seus orígens fins a la contemporaneïtat amb una atenció preferent envers les fonts documentals de la seva cultura material.

Fons

La Biblioteca disposa d'un fons de prop de 10.000 monografies i 200 revistes especialitzades, així com d’un important fons d’arxiu de la producció fotogràfica i documental del Museu.

Accés al Catàleg de la biblioteca

Descarrega el Manual d'ús del catàleg [pdf : 424 kb]

Accés i consulta a sala

La Biblioteca  disposa d'una Sala de Consulta amb 4 punts de lectura. El fons bibliogràfic és obert a tota la ciutadania i es pot consultar, amb cita prèvia, dintre de l’horari d’obertura de la Biblioteca.

Informació i consultes bibliogràfiques

El servei d’informació bibliogràfica ofereix informació sobre la Biblioteca, el Museu d’Història de Barcelona, el seu fons i els seus serveis, així com assistència i assessorament en el procés de  la recerca. Per altres tipus de peticions concretes, la Biblioteca posa el seu fons documental a disposició dels usuaris.

Reproducció de documents

La Biblioteca té accés a dispositius reprogràfics en blanc i negre i color, i els posa a disposició dels usaris amb les tarifes fixades per l'ajuntament [consulteu els Preus per a activitats i serveis culturals desenvolupats per l'ICUB] i d'acord amb l'LPI.

Wi-Fi

La Biblioteca disposa de connexió wireless gratuïta a la sala de consulta per connectar a Internet.

Tags:

Cerca al catàleg de la biblioteca

Baixada de la Llibreteria, 7. 3r pis.
jirigoyen@bcn.cat
Veure mapa

Horari d'atenció al públic

Dilluns a divendres: de 9 a 14:30 h.

Dilluns i dimecres: de 16 a 18:30 h.

Dies sense servei: 1 de gener, 6 de gener, 1 de maig, 9 de juny, 24 juny, 15 d'agost, 11 de setembre, 6 i 25 de desembre.