Fabra i Coats fa museu

Una exposició del Museu d’Història de Barcelona amb la participació dels Amics de la Fabra i Coats, en el punt d’encontre entre el patrimoni cultural moble i immoble, la historiografia i les arts en la construcció del llegat històric de la ciutat.

Un laboratori museològic sobre el trànsit dels objectes de la vida útil a la seva funció representativa com a peces de museu, amb la presentació de nombrosos objectes i de documents escrits, gràfics i cinematogràfics de la futura col·lecció sobre Fabra i Coats.

Una aposta per la participació ciutadana en la formació de les col·leccions d’història de la ciutat en un dels majors conjunts del patrimoni industrial de Barcelona, en curs de rehabilitació. El projecte compta amb la participació de l’associació Amics de la Fabra i Coats i amb la col·laboració del Districte de Sant Andreu.

Premi Bonaplata 2014

Fabra i Coats: un model de gestió. 1903-1936 (Pere Colomer)
La presentació d'aquest llibre prevista dimarts 1 de juliol a les 19 h queda ajornada. L'abans possible s'anunciarà la nova data.

Visites d’autor

Visites generals del conjunt de l’exposició laboratori, cadascuna d’elles amb un accent propi. Preu:  5,10 €; durada: 90 minuts

Fer museu des de la memòria de l’empresa, dissabte 31 de maig, 11 h. Amics  de la Fabra i Coats
Fer museu des de la fotografia i el cinema, dimarts  3 de juny, 19 h. Marta Delclòs