Relats Urbans. Teoria i pràctica de l’itinerari històric

El curs «Relats urbans. Teoria i pràctica de l’itinerari històric» ofereix formació especialitzada per a futurs responsables de la ideació i la interpretació d’itineraris històrics urbans, amb l’objectiu de mostrar nous mecanismes de descoberta i presentació dels actius històrics i patrimonials de Barcelona. L’objectiu del curs és complementar l’estudi rigorós de la història urbana, el patrimoni històric i la seva gestió, així com el turisme cultural barceloní, amb el coneixement de tècniques pròpies de la performativitat escènica aplicades a l’itinerari urbà.

A qui s'adreça?

Historiadors, historiadors de l’art, geògrafs, arqueòlegs, gestors culturals, tècnics en patrimoni, docents, persones formades en ciències socials, humanitats, dramatúrgia, guies turístics, etc.

Lloc on s'imparteix:

Museu d’Història de Barcelona
Baixada de la Llibreteria, 7

Presentació del curs:

Consultar la web a partir del juliol de 2017

Més informació:

Secretaria acadèmica: Chiara Vesnaver, Museu d'Història de Barcelona
Telèfon: 93 256 21 22 (de dilluns a divendres, de 9 a 14 i de 16 a 19 h)
Adreça electrònica: estudismuhba@bcn.cat