Relats Urbans. Teoria i pràctica de l’itinerari històric

El curs «Relats urbans. Teoria i pràctica de l’itinerari històric» ofereix formació especialitzada per a futurs responsables de la ideació i la interpretació d’itineraris històrics urbans, amb l’objectiu de mostrar nous mecanismes de descoberta i presentació dels actius històrics i patrimonials de Barcelona. L’objectiu del curs és complementar l’estudi rigorós de la història urbana, el patrimoni històric i la seva gestió, així com el turisme cultural barceloní, amb el coneixement de tècniques pròpies de la performativitat escènica aplicades a l’itinerari urbà.

A qui s'adreça?

Historiadors, historiadors de l’art, geògrafs, arqueòlegs, gestors culturals, tècnics en patrimoni, docents, persones formades en ciències socials, humanitats, dramatúrgia, guies turístics, etc.

Lloc on s'imparteix:

Museu d’Història de Barcelona
Baixada de la Llibreteria, 7

Presentació del curs:

Dimecres, 22 de febrer de 2017, a les 19 h, al MUHBA Pl. del Rei (Casa Padellàs).

Matriculació:

De l'1 al 24 de febrer de 2017
El procés de selecció es farà en funció del currículum professional i la titulació acadèmica acreditada.

Estructura i calendari:

El Curs, de 135 hores, s’imparteix del 28 de febrer al 30 de juny de 2017.
Està estructurat en dos mòduls i un projecte final de curs.
Dies lectius: tardes de dimarts i divendres, i matins de dissabtes: 1/4, 22/4, 6/5, 13/5, 27/5, 3/6, 17/6.

Títol i Preu:

Curs del Museu d’Història de Barcelona.

Curs de 135 hores: 600 €
Possibilitat de pagament fraccionat: 50% a l’hora de fer l’inscripció; 50% abans del maig de 2017.
El preu de la matrícula inclou les classes, els materials a l’aula i les pràctiques organitzades al museu.

El MUHBA es reserva el dret de suspendre el curs si no s’arriba al mínim de matriculació.

Més informació:

Secretaria acadèmica: Chiara Vesnaver, Museu d'Història de Barcelona
Telèfon: 93 256 21 22 (de dilluns a divendres, de 9 a 14 i de 16 a 19 h)
Adreça electrònica: estudismuhba@bcn.cat